Aikaisemmin vuoti imusarja ja sen stefan jo vaihton uuteen ja lopetti kierroksien reagoinnin mm jarrukliineri sprayhin. No kaasarina on Koson 30mm, joka kumikurkulla kiinni orkkis imusarjassa ja toimii pirun hyvin käyntiin lähdettyään. Jotenkin itse kallistuihin kampuran tiivisteisiin, jotka varmasti saattaneet ottaa osumaa tuon 25vuoden pääsääntöisen seisomisen takia. Vähemmälläkin menettää elastisuutensa.
Mutta turha tuota on nyt sen enempää murehtia, kun rojekti etenee muuten.
Töiden jälkeen tuli ruuvattua suzukin koneeseen jakopään kiristin paikoillee ja öljyletkut kennon kanssa, joten pääsee ekaa kertaa yleensä ottaen etes startilla pyörittämään konetta.
Todistettavasti pyörii ja äänestä päätellen on myös puristuksia:
https://photos.app.goo.gl/8sr9yZ0Upir5yHt93Ja alkaa se muutenkin näyttämään korvaavalta tekniikalta, eikä enää pelkältä osa kasalta.
Pitää kaivaa luovuttajan sähkökuvat, että pääsee ylimääräiset siivoamaan tuosta johtosarjasta pois. Tosin kävi kyllä mielessä riipiä ic:n kaikki orkkis sähköt pois ja laittaa semmoisenaan tuo suzukin johtosarja pyörään. Saattaa olla himpun verran varmatoimisempi...
![Hymyilee leveästi :D](https://russianironfinland.fi/forum/Smileys/default/cheesy.gif)
Sen verran kun sais sähköjä, että saisi koneen hörähtämään, niin voisi varmemmin mielin edistää rojektia. En ole siis koskaan kuullut tuon koneen käyvän oikeasti, koska pata patonkimaasta purkaamolta ja sähköt suomesta.
Pako puolella on nimittäin pientä puuhaa liian laiskan purkajan takia.
Varmaan naputella suoraan tuo pultin reikä ja vetää tigillä nippuun. Ylempään pulttiin hitsata mutteri josko sillä irtoaisi.
[ylläpito on poistanut liitteen]