R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
- 28 Kesäkuu, 2026, 23:07:52
- Tervetuloa Vieras
Uutiset:
Kuvat ja liitteet näkyvät vain rekisteröityneille. Kirjaudu siis sisään nähdäksesi liitteet.
|
41
: 09 Kesäkuu, 2026, 07:22:18
|
||
| Aloittaja orhi - Uusin viesti kirjoittanut orhi | ||
|
Oon täs haaveellu alkuperäisiä kilpiä mutta onnistuukohan ku tuos on ä. Kirjain?.
|
||
|
42
: 09 Kesäkuu, 2026, 07:19:40
|
||
| Aloittaja orhi - Uusin viesti kirjoittanut orhi | ||
|
Joo ei muuta ku umpio kattella ja vape asentaa. Tilasin vapen virosta , 132€ rahtien kans. Onhan se Ukrainan vapen, mutta hyvin on nekin toiminut.
|
||
|
43
: 09 Kesäkuu, 2026, 07:16:58
|
||
| Aloittaja Markku - Uusin viesti kirjoittanut orhi | ||
|
Hieno homma👍😃
|
||
|
44
: 08 Kesäkuu, 2026, 22:14:53
|
||
| Aloittaja Markku - Uusin viesti kirjoittanut Markku | ||
|
Kyllä sitä vaan tänään jo päästeltiin sivutukka putkella ja aivan oli kun 14 vuotiaana
. |
||
|
45
: 08 Kesäkuu, 2026, 22:10:25
|
||
| Aloittaja Markku - Uusin viesti kirjoittanut Markku | ||
|
Tulipa minulle ainakin uutta tietoa museoajoneuvo vakuutuksesta.Kyselin tänään eri vakuutustoimstoista museo mopon pelkkää liikennevakuutusta, lähinnä hinnan suhteen.Ifi 60€,Lähitapiola 50€ ja Op-Pohjola 38€,sitten se yllätys.Lähitapiolassa 120 vuorokautta ajoaikaa,Ifissä jäi auki tuo vuoden ajoaika mutta Op Pohjolalassa ei mitään aika rajoitusta,saa päästellä vaikka koko vuoden.Vakuutusvirkailjia sanoi että he ovat luopunut aikarajoituksista museo ajoneuvoissa.
|
||
|
46
: 07 Kesäkuu, 2026, 14:28:44
|
||
| Aloittaja karppa - Uusin viesti kirjoittanut karppa | ||
|
47
: 06 Kesäkuu, 2026, 10:32:43
|
||
| Aloittaja Markku - Uusin viesti kirjoittanut neepperi | ||
|
onneksi koira ei karvoistaan pääse, eikä mopo oo lähteny käsistä.
![]() |
||
|
48
: 06 Kesäkuu, 2026, 09:11:56
|
||
| Aloittaja Markku - Uusin viesti kirjoittanut karppa | ||
|
ei paha sanos Jormakin....
avaat manuskan sivun ja hiiren oikenpuoleisella nappulalla > tulosta... sivu kerrallaan onnistuu tai mahdollisesti valinta "kaikki sivut" itelläkin on alakanut tehä mieli mopoo... ei tartte enää kovaa päästä.. |
||
|
49
: 06 Kesäkuu, 2026, 05:15:09
|
||
| Aloittaja Markku - Uusin viesti kirjoittanut Markku | ||
|
On se vaan ihmeellinen parantumaton tauti tämä romusteleva ihminen.Olen yrittänyt hillitä sitä parhaani mukaan viime aikona mutta ei se päästä kahleistaan.Jälleen tuli kohdalle Jupiter Ögland,vuosimalli 1964 ja museorekisterissä ja nyt ollaan sormet rasvassa.Ikää kun tulee ja maa lähenee niin pyörät pienenee.Meikäläisen kanssa saman ikänen kohtalo toveri luopui aarteestaan melkein kiitos maksulla ja luovutti vielä lisäksi yhdet moottorilohkot ja toinen täysi kone sylinteriä ja kaasutinta vajaana ja tietenkin kypärä päälle.Oli pitänyt tätä Jupiteria 23 vuotta hallussaan ja viimeiset 10 vuotta ajamatta,ainut huono asia että säilyttänyt kylmässä varastossa, niin onhan se ottanut pintaruostetta kromiosiin,osiltaan täydellinen,ei ole riisuttu mitään.
Nythän se sitten alkaa elvyttämisen riemu,saa nähdä mennäänkö kohta tukkaputkella .Palataan jälleen 57 vuotta taaksepäin kun omistin tälläisen ensimmäisen moponi,väri vaan oli siinä punanen.Mites Karppa on,onnistuuko miten Iironin sivuilta tuon Suomenkielisen 2 vaihteisen Jupiterin ohjekirjan kopionti itselle,vai pitääkö vain tyytyä katseluun ?. |
||
|
50
: 05 Kesäkuu, 2026, 23:27:18
|
||
| Aloittaja orhi - Uusin viesti kirjoittanut karppa | ||
|
patinaa ei rahalla saa...tuossa kunnossa ajoon....
|
||
