
R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
- 25 Kesäkuu, 2026, 19:10:01
- Tervetuloa Vieras
Uutiset:
Kerhotuotekauppa on avattu! https://russianironfinland.fi/kauppa/
|
11
: 19 Kesäkuu, 2026, 10:16:21
|
||
| Aloittaja karppa - Uusin viesti kirjoittanut karppa | ||
|
12
: 18 Kesäkuu, 2026, 16:24:48
|
||
| Aloittaja karppa - Uusin viesti kirjoittanut orhi | ||
|
No minä tuun mopolla 😃👍
|
||
|
13
: 18 Kesäkuu, 2026, 10:44:28
|
||
| Aloittaja karppa - Uusin viesti kirjoittanut karppa | ||
|
tästä on nyt tullut aika luopua..laitan myyntiin nettimotoon pyhien jälkeen....
|
||
|
14
: 18 Kesäkuu, 2026, 10:42:43
|
||
| Aloittaja karppa - Uusin viesti kirjoittanut karppa | ||
|
n. klo 21 ollaan Markolla...par autokuormaa tulee vanhoja ukkoja ko ei enää moottoripyöräily maita noin pitkää matkaa...
|
||
|
15
: 18 Kesäkuu, 2026, 10:40:59
|
||
| Aloittaja karppa - Uusin viesti kirjoittanut karppa | ||
|
kuvia lisätty...on siinä pikkasen putsaamista....
|
||
|
16
: 17 Kesäkuu, 2026, 23:40:34
|
||
| Aloittaja orhi - Uusin viesti kirjoittanut orhi | ||
|
Oon täs aatellu, jotta ku nämä motoristi illat on täällä päin harvinaista herkkua ja kotopuoles lehtimäellä ravintola suninsalames on sellaanen hyvä järjestää , niin polokaastahan "Rumba" käyntihin. Ravintolan pitäjä innostu asiasta ja suunnittelee erillistä "motoristi alennusta" /annosta(siitä tarkemmin juhannuksen jälkeen ). Motoristi ilta on torstai ja tosiaan joka viikko. Mitäpä ootta konkarit mieltä?. Ravintola Suninsalmi. Voisimme kokeella juhannuksen jälkeen torstaina kuinka homma ottaa NS. "Tuulta alleen". 25.6 klo 19.00 - 22.00. https://www.facebook.com/share/17riEYcz6r/. https://www.ravintolasuninsalmi.com/?fbclid=IwVERDUASf5gpleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR4dzuRb4HqqHgTU_W4Nqzwc_Ik6rlVFpcvg6l1ZV6IQAtk4EOUHlj_wB5M-xQ_aem_CGB88ABCFIG1k_PpxW0m1A.
![]() |
||
|
17
Yleinen alue / Moottoripyörien ja mopojen ylläpito ja rakentelu / Vs: IC tietoutta ja osia, Sovek, Vape, manuaalit
: 17 Kesäkuu, 2026, 14:12:09
|
||
| Aloittaja karppa - Uusin viesti kirjoittanut karppa | ||
|
18
: 16 Kesäkuu, 2026, 18:14:13
|
||
| Aloittaja orhi - Uusin viesti kirjoittanut orhi | ||
|
Lehtimäellä järjestetään piha "kirppis" ralli 3-4.7 osana ränkiviikon tapahtumia , kohteita on useita ympäri lehtimäkeä . Ajattelin omalta osaltani ottaa osaa ja levähyttää pihan täyteen rompetta . Pääasiassa moottoripyörä tavaraa, mutta muutakin löytyy. Tänä vuonna ei ole varsinaista ränkirompetta , vaan tämä saa omalta osaltani toimia korvikkeena . Sillä monenlaasta miljoona laatikkoa Ja liiteriä löytyy omastakin takaa pengottavaksi. Myyntiin tulee myös monenlaista wanhaa mp ja mopo projektia, mutta voi tulla myös pelkästään juttelemaan moottoripyöristä . 👍👍👍rannankyläntie 475. Pe-la klo 11.00 - 16.00. PS. Muinakin aikoina voi poiketa jos tuloo osille yms... Tarvetta. PSS. Myös naisväelle löytyy katteltavaa , emäntä pitää siitä huolen👍🙂. Linkitän kartan pihakirppis ringistä kun se valmistuu👍😃. Omalle sakillekkin varmasti löytyy joku nurkka pihasta, jonne voi myyntipöytänsä pystyttää eikä maksa mitään😃. Asiakas takuuta en voi luvata , mutta viime vuonna kuluki porukoita aika hyvin 😃👍.
|
||
|
19
: 16 Kesäkuu, 2026, 16:46:00
|
||
| Aloittaja karppa - Uusin viesti kirjoittanut karppa | ||
|
tallin seuraava entisöintiprojekti on klassikko.....kyllä Hannes jaksaa....kuvia...
|
||
|
20
: 16 Kesäkuu, 2026, 13:24:09
|
||
| Aloittaja karppa - Uusin viesti kirjoittanut karppa | ||
|
lauantaina 20.6 Keljon Motonet klo 18 > Keuruu Megamarket 18.45 > Ähtäri > Lehtimäki Kaukolan Markon "taidehalli"..
kotiinpaluu omia reittejä ja aikoja... |
||
