Kerhotuotekauppa on avattu! https://russianironfinland.fi/kauppa/
Tänäänkin oli hyvä päivä ajella mopol..Tänään Vehoniemen automuseon kaffelassa jädee ja munkkii naamariin .Paljon oli motukoita paikalla ja paljon tuli vielä vastaan kun ajelin himaan.Laiska kuvas vaan Baarin pöydästä ulos, munkki kätösessä.. Hieno ilta ajella, ja VWK menee taas kun Buikki...
Lainaus käyttäjältä: VWK - 14 Toukokuu, 2021, 21:01:24 Tänäänkin oli hyvä päivä ajella mopol..Tänään Vehoniemen automuseon kaffelassa jädee ja munkkii naamariin .Paljon oli motukoita paikalla ja paljon tuli vielä vastaan kun ajelin himaan.Laiska kuvas vaan Baarin pöydästä ulos, munkki kätösessä.. Hieno ilta ajella, ja VWK menee taas kun Buikki...Jaa,a. Kun pääsisi itsekkin tästä ajelemaan jossain vaiheessa. Mites Ookko Matti saanu tolkkua mitä tolle mun sorville tehtäis?
Lainaus käyttäjältä: Kalle. - 17 Toukokuu, 2021, 09:50:39 Lainaus käyttäjältä: VWK - 14 Toukokuu, 2021, 21:01:24 Tänäänkin oli hyvä päivä ajella mopol..Tänään Vehoniemen automuseon kaffelassa jädee ja munkkii naamariin .Paljon oli motukoita paikalla ja paljon tuli vielä vastaan kun ajelin himaan.Laiska kuvas vaan Baarin pöydästä ulos, munkki kätösessä.. Hieno ilta ajella, ja VWK menee taas kun Buikki...Jaa,a. Kun pääsisi itsekkin tästä ajelemaan jossain vaiheessa. Mites Ookko Matti saanu tolkkua mitä tolle mun sorville tehtäis?Kyllä mä oon ajatellut niin että sun on paree antaa se mulle...ei siitä tule sulle riittävän hyvää, ja sulla on siellä pajassa toinenkin (isompi) sorvi ja jyrsimet ym. että jos viitit tuoda sen nyt vaan mulle..juodaan vaikka nisu kaffet päälle!
Lainaus käyttäjältä: VWK - 17 Toukokuu, 2021, 11:28:57 Lainaus käyttäjältä: Kalle. - 17 Toukokuu, 2021, 09:50:39 Lainaus käyttäjältä: VWK - 14 Toukokuu, 2021, 21:01:24 Tänäänkin oli hyvä päivä ajella mopol..Tänään Vehoniemen automuseon kaffelassa jädee ja munkkii naamariin .Paljon oli motukoita paikalla ja paljon tuli vielä vastaan kun ajelin himaan.Laiska kuvas vaan Baarin pöydästä ulos, munkki kätösessä.. Hieno ilta ajella, ja VWK menee taas kun Buikki...Jaa,a. Kun pääsisi itsekkin tästä ajelemaan jossain vaiheessa. Mites Ookko Matti saanu tolkkua mitä tolle mun sorville tehtäis?Kyllä mä oon ajatellut niin että sun on paree antaa se mulle...ei siitä tule sulle riittävän hyvää, ja sulla on siellä pajassa toinenkin (isompi) sorvi ja jyrsimet ym. että jos viitit tuoda sen nyt vaan mulle..juodaan vaikka nisu kaffet päälle!No, hitsi, sillähän tää homma ratkee, mutta sitten sulla jää mittalaitteet asentamatta itelle, ei sekään käy. Jos mentäisiin vaan sinne sun mainostamalle terassille.
Lainaus käyttäjältä: Kalle. - 17 Toukokuu, 2021, 20:10:06 Lainaus käyttäjältä: VWK - 17 Toukokuu, 2021, 11:28:57 Lainaus käyttäjältä: Kalle. - 17 Toukokuu, 2021, 09:50:39 Lainaus käyttäjältä: VWK - 14 Toukokuu, 2021, 21:01:24 Tänäänkin oli hyvä päivä ajella mopol..Tänään Vehoniemen automuseon kaffelassa jädee ja munkkii naamariin .Paljon oli motukoita paikalla ja paljon tuli vielä vastaan kun ajelin himaan.Laiska kuvas vaan Baarin pöydästä ulos, munkki kätösessä.. Hieno ilta ajella, ja VWK menee taas kun Buikki...Jaa,a. Kun pääsisi itsekkin tästä ajelemaan jossain vaiheessa. Mites Ookko Matti saanu tolkkua mitä tolle mun sorville tehtäis?Kyllä mä oon ajatellut niin että sun on paree antaa se mulle...ei siitä tule sulle riittävän hyvää, ja sulla on siellä pajassa toinenkin (isompi) sorvi ja jyrsimet ym. että jos viitit tuoda sen nyt vaan mulle..juodaan vaikka nisu kaffet päälle!No, hitsi, sillähän tää homma ratkee, mutta sitten sulla jää mittalaitteet asentamatta itelle, ei sekään käy. Jos mentäisiin vaan sinne sun mainostamalle terassille.Otetaanko sorvi mukaan?
Lainaus käyttäjältä: VWK - 17 Toukokuu, 2021, 21:12:38 Lainaus käyttäjältä: Kalle. - 17 Toukokuu, 2021, 20:10:06 Lainaus käyttäjältä: VWK - 17 Toukokuu, 2021, 11:28:57 Lainaus käyttäjältä: Kalle. - 17 Toukokuu, 2021, 09:50:39 Lainaus käyttäjältä: VWK - 14 Toukokuu, 2021, 21:01:24 Tänäänkin oli hyvä päivä ajella mopol..Tänään Vehoniemen automuseon kaffelassa jädee ja munkkii naamariin .Paljon oli motukoita paikalla ja paljon tuli vielä vastaan kun ajelin himaan.Laiska kuvas vaan Baarin pöydästä ulos, munkki kätösessä.. Hieno ilta ajella, ja VWK menee taas kun Buikki...No näihän me tehdään.Jaa,a. Kun pääsisi itsekkin tästä ajelemaan jossain vaiheessa. Mites Ookko Matti saanu tolkkua mitä tolle mun sorville tehtäis?Kyllä mä oon ajatellut niin että sun on paree antaa se mulle...ei siitä tule sulle riittävän hyvää, ja sulla on siellä pajassa toinenkin (isompi) sorvi ja jyrsimet ym. että jos viitit tuoda sen nyt vaan mulle..juodaan vaikka nisu kaffet päälle!No, hitsi, sillähän tää homma ratkee, mutta sitten sulla jää mittalaitteet asentamatta itelle, ei sekään käy. Jos mentäisiin vaan sinne sun mainostamalle terassille.Otetaanko sorvi mukaan?Sovitaan niin että molemmat ottaa oman sorvin mukaan.
Lainaus käyttäjältä: Kalle. - 17 Toukokuu, 2021, 20:10:06 Lainaus käyttäjältä: VWK - 17 Toukokuu, 2021, 11:28:57 Lainaus käyttäjältä: Kalle. - 17 Toukokuu, 2021, 09:50:39 Lainaus käyttäjältä: VWK - 14 Toukokuu, 2021, 21:01:24 Tänäänkin oli hyvä päivä ajella mopol..Tänään Vehoniemen automuseon kaffelassa jädee ja munkkii naamariin .Paljon oli motukoita paikalla ja paljon tuli vielä vastaan kun ajelin himaan.Laiska kuvas vaan Baarin pöydästä ulos, munkki kätösessä.. Hieno ilta ajella, ja VWK menee taas kun Buikki...No näihän me tehdään.Jaa,a. Kun pääsisi itsekkin tästä ajelemaan jossain vaiheessa. Mites Ookko Matti saanu tolkkua mitä tolle mun sorville tehtäis?Kyllä mä oon ajatellut niin että sun on paree antaa se mulle...ei siitä tule sulle riittävän hyvää, ja sulla on siellä pajassa toinenkin (isompi) sorvi ja jyrsimet ym. että jos viitit tuoda sen nyt vaan mulle..juodaan vaikka nisu kaffet päälle!No, hitsi, sillähän tää homma ratkee, mutta sitten sulla jää mittalaitteet asentamatta itelle, ei sekään käy. Jos mentäisiin vaan sinne sun mainostamalle terassille.Otetaanko sorvi mukaan?
Lainaus käyttäjältä: VWK - 17 Toukokuu, 2021, 11:28:57 Lainaus käyttäjältä: Kalle. - 17 Toukokuu, 2021, 09:50:39 Lainaus käyttäjältä: VWK - 14 Toukokuu, 2021, 21:01:24 Tänäänkin oli hyvä päivä ajella mopol..Tänään Vehoniemen automuseon kaffelassa jädee ja munkkii naamariin .Paljon oli motukoita paikalla ja paljon tuli vielä vastaan kun ajelin himaan.Laiska kuvas vaan Baarin pöydästä ulos, munkki kätösessä.. Hieno ilta ajella, ja VWK menee taas kun Buikki...No näihän me tehdään.Jaa,a. Kun pääsisi itsekkin tästä ajelemaan jossain vaiheessa. Mites Ookko Matti saanu tolkkua mitä tolle mun sorville tehtäis?Kyllä mä oon ajatellut niin että sun on paree antaa se mulle...ei siitä tule sulle riittävän hyvää, ja sulla on siellä pajassa toinenkin (isompi) sorvi ja jyrsimet ym. että jos viitit tuoda sen nyt vaan mulle..juodaan vaikka nisu kaffet päälle!No, hitsi, sillähän tää homma ratkee, mutta sitten sulla jää mittalaitteet asentamatta itelle, ei sekään käy. Jos mentäisiin vaan sinne sun mainostamalle terassille.
Lainaus käyttäjältä: Kalle. - 17 Toukokuu, 2021, 09:50:39 Lainaus käyttäjältä: VWK - 14 Toukokuu, 2021, 21:01:24 Tänäänkin oli hyvä päivä ajella mopol..Tänään Vehoniemen automuseon kaffelassa jädee ja munkkii naamariin .Paljon oli motukoita paikalla ja paljon tuli vielä vastaan kun ajelin himaan.Laiska kuvas vaan Baarin pöydästä ulos, munkki kätösessä.. Hieno ilta ajella, ja VWK menee taas kun Buikki...No näihän me tehdään.Jaa,a. Kun pääsisi itsekkin tästä ajelemaan jossain vaiheessa. Mites Ookko Matti saanu tolkkua mitä tolle mun sorville tehtäis?Kyllä mä oon ajatellut niin että sun on paree antaa se mulle...ei siitä tule sulle riittävän hyvää, ja sulla on siellä pajassa toinenkin (isompi) sorvi ja jyrsimet ym. että jos viitit tuoda sen nyt vaan mulle..juodaan vaikka nisu kaffet päälle!
Lainaus käyttäjältä: VWK - 14 Toukokuu, 2021, 21:01:24 Tänäänkin oli hyvä päivä ajella mopol..Tänään Vehoniemen automuseon kaffelassa jädee ja munkkii naamariin .Paljon oli motukoita paikalla ja paljon tuli vielä vastaan kun ajelin himaan.Laiska kuvas vaan Baarin pöydästä ulos, munkki kätösessä.. Hieno ilta ajella, ja VWK menee taas kun Buikki...No näihän me tehdään.Jaa,a. Kun pääsisi itsekkin tästä ajelemaan jossain vaiheessa. Mites Ookko Matti saanu tolkkua mitä tolle mun sorville tehtäis?