Olen tähän asti uskonut postin avoimuuteen ongelma tilanteissa mutta nyt huomasin olevan täysin väärässä.Minä olen kääntänyt joka kiven mitä olen voinut tehdä,tehnyt reklamaation postiin,ollut asiakaspalvelucatissa,yrittänyt selvittää tätä paikkaa missä tämä paketti makaa,paikka on niin salainen josta ei annetta minulle tietoa puhumattakaan yhteystietoja.(Uskoisin paketin olevan Helsingissä)Ei anneta tarkkaa tietoa minkä vuoksi paketin toimitus keskeytettin.Aina samat vastaukset postista,toimitus jatkuu kun kaikki on kunnossa,asiaa selvitetään tarvittaessa lähettäjän kanssa ja jos kuulemma epäilen että he eivät ole pyytäneet lisätietoja lähettäjältä niin voin kysyä asiaa lähettäjältä.Paketin lähettäjä ilmoittaa minulle viestissään ettei he ole saaneet Suomen postilta mitään yhteydenottoa.
Otin jopa avuksi tyttäreni että englanti taipuu varmasti oikein tuonne Saksaan kirjoittaessa.Liitin jopa paketin lähettäjältä tulleen vastauksen postin reklamaatioon mutta tuloksestta.Posti ei ymmärrä/ei halua ymmärtää lukemaansa,siltä tulee aina sama vastaus joka ei johda mihinkään
.Todennäköisesti asia ei selviä,aikaa on vielä 2.12.2018 asti,tähän mennessä on asia annettava PauPalin huostaan.
Asian kun antaa PauPalin huoleksi niin sen jälkeen ei voi paketin vastaanottaja ja lähettäjä enää viestitellä toisilleen.