Kiinan skoottereissa on mielenkiintoisia yksilöitä,olen vähin niitten kanssa värkännyt kun on saanut todella vähä ajettuja 100-150 €.Onhan nuo sitten mennyt kaupaksi eteenpäin.On niillä tullut itsekkin ajettua mutta tyttäreni on päästellyt pitkin kesää.Olen tehnyt noita vähän pirteämmäksi nopeuden suhteen.Joutokäynti niissä välillä teettää töitä,sekun ei tahdo pysyä vakiona.Samoin virtapuolella on pitänyt katsoa että maa yhteys on kunnollinen.Kaasarin ympärillä olevat kumiosat on ainakin ollut Kiinan kumia ja täyttä paskaa.Olen kyllä joskus ajatellut että kyllä tulisi äitiä ikävä jos näillä Skoottereilla joutuisi ajamaan 20-30 asteen pakkasessa niin ku 60-70 luvun välissä tuli tehtyä 2 tahti mopedilla.Nyt ei ole enää kun Kymco Agility jolla on ajettu 12000 km,tähän ei ole tarvinnut juuri tehdä muuta kun normaali huollot.
Noitten kumiosien suhteen on käynyt samoin MZ kohdalla että ei ne enää kestä samalla tavalla kun ennen,kait ne tehdään nykyisin niin "puhtaasti",ne kun on uustuotantoa ja eiköhän se Kiina niitä valmista.