Härpäke,muta hauska oli,ikävä on,jossain lahden suunnilla nykyään kuulemma on,kytkin rikki..pitäs hakkee pois jos vaan löytys. Mutta tuo perä on helppo laskea,pari tärkeetä jutta..A.takahaarukasta pois pala yläpuolelta, siitä kohti mistä se mennee haarukan läpi,sitten siihen reilu suht korkee panta paksusta latasta. B.rungosta tuon "sateenvarjonkahvan",eli iskarin yläkiinnikkeen tuki saumat auki ja sellanen n.50mm lissää paksua putkee jatkoksi,kuitenkin niin että pyörä lepää pikkusen niin että kardaanin tikku on alespäin perään katottuna,omalla kuskin painolla passataan suoraan,ei oo yhtään limppua menny koskaan. C.taka iskarit jäykät,mulla oli tuossa softailin ja ne vaikka kiri tiukalle niin ol liika lurut,mutta pärjäs ja pehmee oli ajella,tosin vaunun kanssa liiannii. ..keulaksi hooreen vakio etupää,niitä on hyvin tarjolla,etenkin 38mm putkila olevia,laakeripesätkin käy melkeen suoraan omien sisään,hitsillä vaan kiinni ja sauma hioa,ei huomaa kukkaan mittään,näistä putkista napattiin sellanen 100mm sorvissa pois..tuo keulan kulma on liika pysty rungossa,isolla rällällä vaan sellanen 15mm siivu vex,mulla men ehkä liikaakin,aika herkästi floplas,no sillä niin väliä,kunhan näyttää hyvälle!!!!!!