R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kuvat ja liitteet näkyvät vain rekisteröityneille. Kirjaudu siis sisään nähdäksesi liitteet.

Kirjoittaja Aihe: Pientä vertailua  (Luettu 715 kertaa)

Markku

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *
  • Viestejä: 694
  • Suutari-evp
Pientä vertailua
« : 27 Helmikuu, 2023, 15:37:53 »

Nämä seuraavat ovat täysin minun omia mielipiteitäni ja ajatuksiani,ketään mollaamatta tai myöskään syyllistymättä imarteluun tai makeaan kehumiseen.Olen ollut elämäni aikana 5 moottoripyöräkerhon jäsen ja nykyinen kuudes ja ainoa jossa olen enää jäsenenä, Russian Iron Finland,tämä on tuntunut minun tarpeisiin sopivalta ja passelilta,voisin jopa suositella uusille jäsenille.Tämä kerho on toteuttanut eri kokoontumiset/tapaamiset niin että jokainen on esim.saanut järjestää yöpymisensä teltassa tai sisämajoituksessa ja muutenkin vapaa muotoisesti.Eikä ainakaan tähän päivään mennessä ole ollut pakollista rahastusta missään muodossa.Myöskin uskon/toivon että jatkossakin järjästäjät hoitavat asiat mahdollisiman joustavasti mahdollisuuksien mukaan huomioiden kaikki kerhon jäsenet.
Jäseniin en ole tutustunut kun murto-osaan mutta ketä tavannut,passelia porukkaa.

Kerhoissahan on eroja ja totta kukin kerho on omanlaisensa,sekä millaiseksi se on muodostunut vuosien mittaan.
On kerhoja joissa kokoontumissa ei voi yöpyä teltoissa,yleensä varattu sellaiset paikat ettei ole muuta mahdollisuutta kun vuokra mökit.Onhan se tietenkin hienoa...mutta kyllä mielestäni pitäisi olla valinnan mahdollisuus tässä kun vähän muussakin...........
Toki olen pärjännyt jokaisen aikasemmankin kerhon kanssa mitä nyt olen niissä vähän mukana ollut mutta olen myös sitten tehnyt valintani.......
Kaikille kerhoille hyvää ja tapahtuma rikasta harrastusta,antaa kaikkien kukkien kukkia........nämähän on maku asioita.......
Kirjattu
Kaikki muu on turhaa paitsi moottoripyöräily.

karppa

  • peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 6261
    • kyläseppä-ämcee
Vs: Pientä vertailua
« Vastaus #1 : 27 Helmikuu, 2023, 20:57:56 »

paluu juurille (70-luku) oli kiiltona silimissä ko tätä kerhoa Jyväskylässa 2017 perustettiin.....ei aina tarvi mennä euron kiilto silmissä, joka asiasta rahaa pyytää ja talkootyöllä saa ihmeitä aikaan....on hienoa olla mukana ja  samanhenkisten  kanssa tulilla nokipannukahveella istua....
vallankin nuo ruskaretket ovat olleet melekosta herkkua...
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta