On omalle kohdalle sattunut 2 viimeisen vuoden aikana 4 maahan panijaiset,viimeiset nyt parhaillaan menossa,jota hoidan valtakirjoen välityksellä toiselle puolelle Suomea.
Raakaa on rahastus mikä liittyy hautajaisiin,ei ole pienintäkään asiaa etteikö ne ole käsi pitkällä.En ymmärrä tätä,olen ikäni maksanut kirkollisveroa,vastineeksi en ole saanut mitään.Nyt kylläkin saan,pahvisen ilmaisen seurakunnan tuhka uurnan jolla voi heivata tuhkat.
Minä kyllästyin omalta osaltani tähän rahastukseen,koska olen ollut aina sitä mieltä ettei kuolleelle kannata laulaa,jos haluaa muistaa se on tehtävä henkilön elossa ollessa.Ne makeat maininnat viimeisellä käynnillä "kyllä oli hyvä mies"kannattaa jättää väliin.
Niipä tein itseä koskevan Hautatestamentin ja sillä ei rahasteta makximi määrää, mitä minun lopulliseen toimenpiteeseen tulee,helpotan 2 läheiseni kuormaa,ja he on hyväksynyt toiveeni..
Olisin voinut toivoa musiikkia tämän toimenpiteen aikana mutta ei monopoli kirkko tätä toivettani olisi toteuttanut,laulu olisi ollut alla oleva.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=veikko+lavi+laulajan+testamentti