Kirjoitinkin asiaan liittyen jo WhatsAppiin mutta kirjoitan nyt tännekkin, sen vuoksi kun on sellaisia seuran jäseniä jotka ei ole liittynyt WhatAppiin.
Täällä kun selaa foorumin sisältöä (ainakin vanhempaa)niin tulee vastaan "ylläpito poistanut",ne on mennyt siinä kun Foorumi kaatui,yllä pito ei ole poistanut tarkoituksella mitään,eikä varmaan poista tai sitten pitää olla jotain törkeää kuvaan tai tekstiin liittyen.Yhtään poisto tapausta en tiedä siltä ajalta mitä itse olen ollut kerhon jäsen.
(siintä tietysti kiitos kerhomme jäsenille,osaavat käyttäytyä).
Kerhomme yksi perustajäsen(voi olla muitakin tallentajia) Karppa on tehnyt kiitettävää työtä tallentaessaan harrastukseen liittyvää kirjallista materaalia foorumille mahtavat määrät kaikkien harrastajien käytettäväksi ja varmaan jatkaa kyseistä tallentamista kun vaan saa uutta materiaalia harrastukseen liittyen.
Itse olen harmitellut kun minulla oli kattavasti kirjallisuutta Jawasta ja Mz:stä,oli alkuperäiset käyttäjän ohjekirjat,varosakirjat,ym. ja kopiotuna muuta alkuperäisistä teoksista mutta ne on mennyt kaupoissa pyörien mukana.Tilasin myös näihen pyörihen liittyen Englannin kielistä ulkomailta.
En tiennyt siinä vaiheessa että olen joskus tämän seuran jäsen ja jos olisin tiennyt olisin ne lahjoittanut kerholle.Itse kun en enää kuulu niihen harrastajiin joka säilyttää kaiken hankkimansa.