Tarina jatkuu...
PWK kaasareissa pääsuutin 140 ja tk 50, neula yläasennossa ja luistit kierretty säätöruuvilla ylös. Ilmaruuvit ollut auki 1 - 1,5 kierrosta. Ei tykännyt käydä tyhjäkäyntiä ja ajaessa omaa tonttia ympäri isommalla kaasulla tukehtuu ja "booaa". Kaasareissa paukkuu.
Ostin AliBabasta suutinsarjat ja nuo 140 pääsuuttimet sarjan suurimmat. Kalvainsarja olisi se seuraava juttu.
Eilen taas piti koittaa roplata jotain. Ajoin muutaman lenkin tontin ympäri, sitten sammui ja ei käynnisty. Vaihdoin lopulta takaisin K65 kaasarit, ja ne on nyt on helppo perussäätää. Mutta ei enää käynnisty. Vielä viime kesänä oli melkein laakin peli ja kävi hienosti pienillä kierroksilla tyhjäkäyntiä. Alleen kuseminen oli se ongelma, mutta nyt tiputtelee harvakseltaan Sasun uusilla neulaventtiileillä.
Kipinä molemmille tulpille on hyvä ja Dneprissä kärjetön sytytys. Tulpat kastuu, ainakin toinen, kun koitan polkea käyntiin. Venttiilivälykset tarkastin, ja 0,20 menee hyvin väliin. Puristukset noin 6-7 kiloa per sylinteri. Ei edes starttipilotilla lupaa. No pari kertaa meinasi eilen hörähtää. En tämän enempää näistä ymmärrä!
En ole pyörällä montaa kilometriä reilu kolmeen vuoteen ehtinyt ajamaan, ja vähän tekisi mieli silläkin käydä kirkonkylää pitemmällä. Tulee kohta myyntiin, jos ei homma muutu...!