Alla Salolaisen harrastajan tietoa kyseisistä Harrikoista..
Numerona on kaikissa WLA-pyörissä 42WLAXXXXX. Tarkoituksena oli kait, että saksalaiset eivät selvittäisi todellisia vuosittaisia tuotantolukuja. Aika tyhminä pitivät saksalaisia, jos tuo on totta.... Oikea valmistusvuosi löytyy moottorin pohjasta, ja se on Venäjälle viedyissä lähes aina -44.
Neuvostoliitto rekisteröi kaikki pyörät -42 mallisina ja käytäntö elää edelleen. Suomeen tuodut ovat yleensä Venäjältä tulleita, ja menevät kilpiin Venäläisen rekisteriotteen mukaan. Harva siihen jaksaa muutoksia vaatia.
Useampi WLC on tullut myös vastaan Venäjällä. Ilmeisesti Amerikassa ei oltu turhan tarkkoja, että mitä malleja kyytiin pakattiin. Periaatteessa Venäjälle vietyjen 30 000:n pyörän joukossa on voinut olla mitä vaan H-D:n tuohon aikaan valmistamaa.
XA-mallit jäivät Amerikkaan enimmäkseen. Koekappaleita siitä lähinnä tuotettiinkin, vajaa 1000 yksilöä. Huhuja liikkuu aina, että niitä Venäjällä olisi ja muutamaa on minulle kaupattukin. WLA:sta ja Uralista on kuitenkin sen verran helppo rakentaa XA:n näköinen laite, että en oikeen jaksa vakuuttua huhujen tai myyjien todellisuuspohjasta.
Sivuvaunu-WLA:ta rakennettiin jokunen kappale myös N-liiton pyynnöstä. Käyttöön sekään ei päätynyt.