R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kuvat ja liitteet näkyvät vain rekisteröityneille. Kirjaudu siis sisään nähdäksesi liitteet.

Kirjoittaja Aihe: Foorumista yleensä  (Luettu 1461 kertaa)

Markku

• Global Moderator
  • Hero Member
  • *
  • Suutari-evp
Foorumista yleensä
« : 15 Helmikuu, 2023, 09:03:32 »

Kirjoitinkin asiaan liittyen jo WhatsAppiin mutta kirjoitan nyt tännekkin, sen vuoksi kun on sellaisia seuran jäseniä jotka ei ole liittynyt WhatAppiin.

Täällä kun selaa foorumin sisältöä (ainakin vanhempaa)niin tulee vastaan "ylläpito poistanut",ne on mennyt siinä kun Foorumi kaatui,yllä pito ei ole poistanut tarkoituksella mitään,eikä varmaan poista tai sitten pitää olla jotain törkeää kuvaan tai tekstiin liittyen.Yhtään poisto tapausta en tiedä siltä ajalta mitä itse olen ollut kerhon jäsen.
(siintä tietysti kiitos kerhomme jäsenille,osaavat käyttäytyä).

Kerhomme yksi perustajäsen(voi olla muitakin tallentajia) Karppa on tehnyt kiitettävää työtä tallentaessaan harrastukseen liittyvää kirjallista materaalia foorumille mahtavat määrät kaikkien harrastajien käytettäväksi ja varmaan jatkaa kyseistä tallentamista kun vaan saa uutta materiaalia harrastukseen liittyen.

Itse olen harmitellut kun minulla oli  kattavasti kirjallisuutta Jawasta ja Mz:stä,oli alkuperäiset käyttäjän ohjekirjat,varosakirjat,ym. ja kopiotuna muuta alkuperäisistä teoksista mutta ne on mennyt kaupoissa pyörien mukana.Tilasin myös näihen pyörihen liittyen Englannin kielistä ulkomailta.
En tiennyt siinä vaiheessa että olen joskus tämän seuran jäsen ja jos olisin tiennyt olisin ne lahjoittanut kerholle.Itse kun en enää kuulu niihen harrastajiin joka säilyttää kaiken hankkimansa.
Kirjattu
Kaikki muu on turhaa paitsi moottoripyöräily.

karppa

• peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
    • kyläseppä-ämcee
Vs: Foorumista yleensä
« Vastaus #1 : 15 Helmikuu, 2023, 09:12:52 »

yhtään viestiä ei ole tarkoituksella poistettu..tämä porukka on saanut hyvän kotikasvatuksen ja erinomaisen yleissivistyksen vaikka itäpyöria harrastaakin....
noita puuttuvia liitteitä metsästetään takaisin ko sattuu löytymään... ja liitetiedostot on pakko pitää kirjautumisen takana ko ei ole kaikki kuvat luvallisia, ei automaattirobotti pääse löytään ja kuvan oikeuksin haltija vaatimaan korvauksia.
samasta syystä on kaikki kuvasivuston kuvat vesileimattu eli niiden tekijäoikeudet on kerholla....
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta

ihmemies

• Iron Jäsen
  • Jr. Member
« Vastaus #2 : 15 Helmikuu, 2023, 17:12:25 »

Täällä kun selaa foorumin sisältöä (ainakin vanhempaa)niin tulee vastaan "ylläpito poistanut",ne on mennyt siinä kun Foorumi kaatui, yllä pito ei ole poistanut tarkoituksella mitään...

Itse kun tänne rekisteröidyin, niin ihmettelin tuota moderoinnin määrää ja poistettuja kuvia. Ajattelin että onpa ahdasmielistä ollut kuten jossain muussa foorumissa jota luen, siellä on vedetty tuhansia viestejä kokonaan pois. Onko kuinkaan mahdollista korvata tuota tekstiä esimerkiksi "hävinnyt bittiavaruuteen", silloin ei kukaan saa väärää käsitystä moderoinnista ja foorumista. Itselleni tuo watsappi ja tämä viesti selvensi paljon.

Kirjattu
Idän Ihmeet Kohtaavat elokuussa

karppa

• peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
    • kyläseppä-ämcee
« Vastaus #3 : 15 Helmikuu, 2023, 18:10:09 »

se olis käsin käytävä tekemässä viesti kerrallaan, melekosen työlästä...noita tärkeimpiä juttuja korjaillaan vieläkin...
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta