R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kuvat ja liitteet näkyvät vain rekisteröityneille. Kirjaudu siis sisään nähdäksesi liitteet.

Kirjoittaja Aihe: Vinkee Bemari  (Luettu 1817 kertaa)

Patse54

  • Iron Jäsen
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1260
Vinkee Bemari
« : 15 Huhtikuu, 2019, 10:19:42 »

Kirjattu

Patse54

  • Iron Jäsen
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1260
Vs: Vinkee Bemari
« Vastaus #1 : 15 Huhtikuu, 2019, 10:23:29 »

Googlen käännös...

Sanat Justin Benson.

Revival Cyclesin uusin rakennus; "Birdcage" näyttää ensi silmäyksellä olevan hullun työn. BMW: n esittelyuusin prototyyppilaatikko, runko koostuu kokonaan titaanista (ensimmäinen Revival-tiimille), joka koostuu 150 erillisestä kappaleesta, jotka ottavat täyden 2 viikon, päivän ja yön, hitsauksen loppuunsaattamiseksi. Lähes jokainen pyörän pala valmistettiin talossa, ja siihen kiinnitettiin suurta huomiota suunnitteluun, toimintaan ja ennen kaikkea painoon. "The Birdcage": n epäsymmetrinen runko painaa vain 25 kiloa, ja kuusikulmaisten hiilikuitujen ja CNC-koneen alumiiniosien kauniin avioliiton ansiosta se on kevyt sulka. Pyörän ainoa värisävy tulee rungon ja titaanipakojärjestelmän muodossa, jotka olivat anodisoituneet, lisäämällä metalliin hienovarainen riikinkukon violetti ja vihreä sävy.



Kun kysyttiin, mikä on rakennusmomentti, pääsuunnittelija Alan Stulberg totesi; ”Ihmisiä ajattelivat, että se ei toimi”. Kun ajatus alkuperäisestä Maserati Tipo 61: stä "lintuhäkistä", joka tanssii hänen päänsä ja muutama sormi skotlasta hänen vatsassaan, käsite laitettiin paperille ja joukkue pääsi töihin.



Pyörä pilkkasin alun perin hitsauslangalla saadakseen tuntuman geometriasta, ja titaanin lujuuden ja kevyyden vuoksi se valittiin kehykseen. Yksityiskohdat eivät pysähdy kehoon - Revival-tiimi valmisti kaiken - käsinsiirtimestä titaani-akselikiinnikkeisiin.



Aero-muotoinen ohjaustanko, alumiinivanne ja takapyörä (mukaan lukien mukautettu jarrusatula, jarrukanta, napa ja napa välike) tehtiin talossa, ja ne toimivat kaksinkertaisena Hennesin 1928 BMW Landspeederin ja Revivals 2016: n kunnianosoituksena se.



Vaikka pään raapimismomentit eivät todellakaan olleet rajattuja 5 kuukauden ajanjakson rakentamisprosessissa, renkaat esittivät aivan uuden haasteen. 23 '' renkaiden löytäminen, jotka sopivat hankkeen tarkoitukseen, eivät olleet helppoja, mutta sen jälkeen, kun Dunlopin hyville ihmisille oli annettu hyvä puhelu, joukko prototyyppejä oli ovella nopeammin kuin voit sanoa Amazon Prime.



Haarukan alareunat valittiin huolellisesti BMW R 1150GS: stä, ja edessä oleva isku oli alun perin Ohlins-maastopyöräisku, jota joukkue hiottu ja jauhemaalattu musta.



Käännä jalkasi 1800cc: n (huhuttu) nyrkkeilijän moottorille, jonka alumiinikotelot on valmistettu, ja repäisevät 501-luvut lepäävät taskutsa mukautetulla kuusikulmaisella hiilikuitupenkillä. Kun käytiin Revival HQ: n kädessä Handbuilt-näyttelyn aamulla, istuin oli juuri päättynyt kovettumaan - lintuhäkki oli kirjaimellisesti alas langalle.



Mitä Alan ja Revival-tiimi ovat saaneet aikaan, on tarkka eteenpäin suuntautuvan ajattelun tyyppi, joka työntää alan eteenpäin - samalla kun kunnioitetaan ja kunnioitetaan menneisyyttä. Emme voi odottaa, miten BMW sisällyttää tämän tuotantolinjaansa eteenpäin.

Jos tämä on se, mitä kutsut hulluksi, heitä minut loony biniin.

Kirjattu

karppa

  • peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 6240
    • kyläseppä-ämcee
Vs: Vinkee Bemari
« Vastaus #2 : 15 Huhtikuu, 2019, 16:56:51 »

tuommosesta ansasrakenteesta saa lujan pienilläkin aineenvahvuuksilla kun raaka-aine on laadukasta eikä mitään räkärautaa...ja osaava hitsari...
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta