Mutta tuosta vauhtipyöränlaitosta sen verran vielä että tosiaan lömpöön se,meillä ol kone par päivää viileessä tallissa,lasermittarilla mitattiin sen lämpö niin mittari anto 16 + asteen lukeman,sit kaasugrilliin suoraan vauhtipyörä muhimaan,se kun näytti +90 asteen lämön tasalämmön niin äkkiä kiinni,siihen tein kantokahvat lattaraudasta ja kiila liimattiin ihan limalla kiinni ettei varmaan tipu laittaessa,toinen pisti paikolleen,mie kiireen vilkkaan kiersin pultin paikalleen ja serkku heti siihen hyäkkäs pulttkoneen kanssa,hyvin meni pohjaan,yhessä vaiheessa pikkusen jumi,mut sitten lähti uppoomaan ja men syvälle..kokeiltiin vielä pitkällä isolla räikkäsarjan pitkällä jatkolla,ei milliäkään liikkunu,jätettiin se iso prikka pois ja puikolla 2 täppiä,ei lähe irti takuulla..johan tuo ois melekeen sähköneen kasattuna,jokunen päivä vielä mennee.