Terve
Ei tuo kaasari kovin huono ole, näissä uudemmissa (saasteajan kaasareissa)on vaan hieman ahtaat tyhjäkäntipiirit joilla on taipumusta sakkaantua tukkoon, eikä oikein aukea muulla kun lipeä shokilla ja sitten piiiitkään utraan, joskus ei aukee silläkään. Mielestäni sulle tulee ongelmia tuon pitkän imusarjan kylmyyden takia, eli polttoaine pisaroituu kylmässä imusarjassa ja sitä pitää tarjota enemman jotta kone toimisi niin kun pitää, jos saat lämmityksen tuohon sarjaan (joko pakoputkista pieni kierto,öljyn jäähdytys kierukka kupariputkesta ympärille, tai sähkövastus (ei taida sähkö riittää...) niin pelaa paremmin. Tuohon olisi voinut tietty laittaa trendikkään ja aina varman (ei mitään suuttimia, kalvoja ja muuttuva kurkun koko kuorman mukaan) SU kaasuttimen tai parin..näitä on joissain choppereissa nähnyt ja kiilotettuna aika hienon näköinen. tuossa joitan joita olen testannut vw mopon koneessa , noihin pieniin löytyy myös sähköinen lämmityssarja kurkulle ja luistinvaipalle...omassa mopon koneessa on nyt kahden SU: tilalla yksi iso (Volvon) SU , ja iskee aika räväkästi tuossa korkeapuristeisessa 1600 koneessa, toimii yhtä kivasti kun pieni sivuimu (solex PHH 32) tupla, mutta on taloudellisempi.
[ylläpito on poistanut liitteen]