Yleinen alue > Talikkalan markkinat

Ruotsista kampetta

(1/1)

karppa:
tuosta pääsee tutustuu yhteen länsinaapurin huutokauppaan...

orhi:
Tuollahan on vaikka mitä :)

Kaljee:
No johan menit sivuston löytämään, siellähän on myynnissä oikein nelipyttyinen Henderson. Ja vielä sivuvaunulla :P
https://auctionet.com/fi/4264107-henderson-modell-k-sivuvaunulla-1922-usa

Jos omistaisi talon nyt kokonaan ja myisi sen ja vaimon pois niin saattaisi olla rahaa tarpeeksi tuollaiseen, matkustaisin sitten oikein amöriikkaan ja ajaisin aamulla auringonnoususta sen iltaiseen laskuun...  Muut haaveilee Ferrarista, minä tämmöisestä. Ja voidaan tuo vaimokin pitää ja ottaa reissulle mukaan ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta