R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kerhotuotekauppa on avattu! https://russianironfinland.fi/kauppa/

Kirjoittaja Aihe: Diesel  (Luettu 3262 kertaa)

Patse54

  • Iron Jäsen
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1260
Diesel
« : 01 Maaliskuu, 2018, 12:17:21 »

Kohta varmaan diesel moottori hinnat putoo, kun
kerran Saksa kieltää dieselillä ajon .Kain tollasella
Uralia ajelee.


[ylläpito on poistanut liitteen]
Kirjattu

karppa

  • peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 6250
    • kyläseppä-ämcee
Vs: Diesel
« Vastaus #1 : 01 Maaliskuu, 2018, 12:19:06 »

kaivappas tekniset tiedot esiin...nyt alako kiinnostaa...
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta

Patse54

  • Iron Jäsen
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1260
Vs: Diesel
« Vastaus #2 : 01 Maaliskuu, 2018, 12:25:34 »

Näkyy olevan uutta versioon .turbo 1340m/3
https://www.neander-motors.com/en/motoren/motorcycle/
Kirjattu

Patse54

  • Iron Jäsen
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1260
Vs: Diesel
« Vastaus #3 : 01 Maaliskuu, 2018, 16:55:54 »

Tossa Googlen käännöstä.
Tekniset tiedot

Teho HP: ssä   112 4200 min -1: ssä
Max. vääntömomentti   214 Nm 2600 min -1: ssä
Moottorityyppi   4-tahti Turbo-Diesel
Massan tasapainottaminen   Kaksinkertaiset vastakierron kampiakselit
Reikä x aivohalvaus   105 x 77,6 mm
Sylinterien lukumäärä   2 In-Line, Twin
otto   Pakokaasuturbi ja latausilman jäähdytys
polttoaine   diesel-
injektio   Boschin yhteinen raideväli
Nopeuttaa   n. 4,5 s. 0-100 km / h
Nopeus   n. 220 km / h max.
Kulutus   n. 4,5 l / 100 km
Ottaa yhteyttä
Neander Motors AG
Werftbahnstraße 8
D-24143 Kiel

Hallituksen puheenjohtaja:
Lutz W. Lester
Puhelin: +49 (0) 431 - 70 28 222
Faksi: +49 (0) 431 - 70 28 235

Sähköposti: info@neander-motors.com

Neander-uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja olet aina ajan tasalla uutisista.
Kirjattu

karppa

  • peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 6250
    • kyläseppä-ämcee
Vs: Diesel
« Vastaus #4 : 01 Maaliskuu, 2018, 22:31:51 »

liikaa on tehoa uraliin....ei kannata ruveta teholappuja hakeen...
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta

Patse54

  • Iron Jäsen
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1260
Vs: Diesel
« Vastaus #5 : 01 Maaliskuu, 2018, 22:54:47 »

Toinen vaihtoehto Hatz .
Vähän kaikkea ja näköjään laitettu useampaan pyörään.
https://youtu.be/BFRPG7QUORc
Näkyy näitä zetoreita löytyvän.
https://youtu.be/Xgsbhi6Lf9U

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: 01 Maaliskuu, 2018, 23:14:00 kirjoittanut Patse54 »
Kirjattu

karppa

  • peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 6250
    • kyläseppä-ämcee
Vs: Diesel
« Vastaus #6 : 02 Maaliskuu, 2018, 10:23:08 »

tuossa ois aika nätisti istutettu V-2 riisseli..näkyy olovan jäykät tulupan johdot...

[ylläpito on poistanut liitteen]
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta

neepperi

  • Iron Jäsen
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 325
Vs: Diesel
« Vastaus #7 : 02 Maaliskuu, 2018, 18:04:15 »

neanderin sivuilla sanottiin että 5 - 112 hv moottoreita tarjolla
Kirjattu

karppa

  • peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 6250
    • kyläseppä-ämcee
Vs: Diesel
« Vastaus #8 : 03 Huhtikuu, 2018, 08:55:29 »

Daihatsun riisseli lyöty neepriin...

[ylläpito on poistanut liitteen]
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta