Russian Iron Finland

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Uusia alueita avattu kerhon jäsenille! Kirjautumalla pääset näkemään ne.

Kirjoittaja Aihe: Csepel  (Luettu 3641 kertaa)

karppa

  • peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 5000
    • kyläseppä-ämcee
Vs: Csepel
« Vastaus #75 : 12 Lokakuu, 2021, 22:51:56 »

pärrä kotiutettu ja ottaa kotikulmille paluuta kun viimesin omistaja oli talollisen poka Rengosta........
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta

karppa

  • peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 5000
    • kyläseppä-ämcee
Vs: Csepel
« Vastaus #76 : 18 Lokakuu, 2021, 19:10:39 »

hiekkatiellä fiilistelyä ja pikku säätöjä.....vaihdoin vapaavirtaussuodattimen niin normaalisti nostetaan neulaa luistissa että saa lisää keittoa..niin tein nytkin mutta saa liikaa oikein kunnolla, tulppa mustaa nokea täynnä...laskin neulaa par lovea ja kulku parani huomattavasti...vielä jäi säätövaraa yks lovi ja prikka...jos ei riitä niin sitten pienennetään suutinta....tais vaikuttaa kun heitin aids-venttiilin välistä lepikkoon....
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta

neepperi

  • Iron Jäsen
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 289
Vs: Csepel
« Vastaus #77 : tänään kello 08:19:17 »

Mikä "aids-venttiili", onko niin uutta tekniikkaa etten ymmärrä?
Onko se moottori semmonen että kestää laihalla ajamista  ::)
Kirjattu

karppa

  • peltiseppä-evp
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 5000
    • kyläseppä-ämcee
Vs: Csepel
« Vastaus #78 : tänään kello 10:07:38 »

en tiedä tuon tarkoitusta, kannesta kaasariin venttiilin kautta, ilmanputsariin ja vaihdelaatikon huohottimeen.....kait sillä on päästöjä suitsittu....
« Viimeksi muokattu: tänään kello 10:10:19 kirjoittanut karppa »
Kirjattu
kyläseppä kylymästä pajasta