R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
Yleinen alue => Moottoripyörien ja mopojen ylläpito ja rakentelu => Aiheen aloitti: Arsti vaan. - 07 Huhtikuu, 2019, 09:41:21
-
Tuosta? https://www.motonet.fi/fi/tuote/590133/Teboil-Silver-Classic-GT-S-20W-50-4L
-
minä ajelin Uralilla motulilla (https://www.motonet.fi/fi/tuote/593124/Motul-Classic-Oil-SAE-50-2L)......
-
Varmasti hyvä tuokin :) ..paljonko siihen urren konneeseen nyt menikään?
-
Tuo classic on oikeesti hyvä öljy kuumiin wanhempiin koneisiin. (niin vw ,kun itäpopo ...)
-
Tuota pittää ottaa. :) ..mitekäs nuo lisäaineet,onko porukka mitä pannu öljyn kyytiin?
-
kaks litraa menee Urren koneeseen...
-
Biltemassa (https://www.biltema.fi/autoilu---mp/auton-varaosat/moottorioljyt/mineraalioljyt/single-grade-sae-50-2000022964)on kans SAE 50 mineraaliöljyä litran pöniköissä, het ko tulee ni hyllyt tyhjenee, on myös hd-miesten suosiossa...
-
Ennen käytettiin Shell X-100. S oli hyvää hinta laatusuhteessa. Kannattaa käyttää yksiasteista jos saa. 50 on hyvä. Moniasteistakaan ei kannata laittaa jos muuta saa. Ja mineraalia tietenkin. Notkeat ja hienostuneet ei tahdo pysyä sisällä. Ja laatikkoon samaa. Perään samaa myös jos paksua ei sinne löydy (80 tai 90). Eikä sitten hypoidia ellei tiedä mitkä laakerit on.