R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
Yleinen alue => Moottoripyörien ja mopojen ylläpito ja rakentelu => Aiheen aloitti: karppa - 31 Lokakuu, 2020, 16:02:21
-
pleksi kannattaa leikata muotoon millin laikalla pikkurälläkällä, viilata ja hioa reunat ensin karkealla ja sitten hienolla perään....viimeistelusulatus pikkupillillä kuten kuvas erikoisyleisammattimies Kapanen näyttää mallia.
tuotakaan kikkaa ei olis tienny jos eilen olis kuollu pois...
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Kiinnitys reijät saa tolla pillillä komeesti
Ei lohkee poratessa.
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
eeeheheheeh... ;D
reiän poraus onnistuu parhaiten ko teroitaa terän joulukuuseksi ja poraa että pleksi on tiukasti puuta tai faneria vasten...ja reiätkin kannattaa sulattaa pillillä tai pikku sytkärikaasutoholla ni ei lohkee jos sattuu pärrä täriseen...
-
Ei tartte terottaa kun on uudenmallin smart tep terät wurthillä valmiina
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
mille tarkoitettu pora, kobolttiako....
-
Tämmönen
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Ton mallisia kuin kuvassa, tuli ainakin AT-pleksiltä kisapyörien pleksien mukana että sai porattua reijät kohdalleen. Eli oli teroitettu tuohon malliin. Niihin kun poraa tavallisella poralla niin varmasti halkeaa.
-
posti toi poranteräyllätyslahjan...kiitän asianomaista henkilöä huomionosoituksesta....
-
Minulla olisi käyttöä sille :P
-
tuon tallille ko tuun seuraavan kerran....