R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
Yleinen alue => Moottoripyörien ja mopojen ylläpito ja rakentelu => Aiheen aloitti: Arsti vaan. - 17 Marraskuu, 2018, 20:50:52
-
Mitä välityksiä on porukalla kiinni vaunun kanssa,menee varmaan mafia vaihtoon,miten ois hyvä tehhä..miliisi ja pitkä nelkku lootaan?
-
Täällä Lahes just kaveri joka ajaa noin 30 000 km vuodessa sanoi et vaihtaa vakio välitykset takas.
Kuulemma huomattavasti mukavampi käydä vakio välityksellä välimerellä kun miliisillä.
Hän ajelee 2002 ja 2006 vm uraleilla. Eli 750 moottoreilla.
-
Hyvin taittaa matkaa. :) hitto kun vaan niin käy sääliksi konetta kun huutaa kun leikattu vakio perällä,joku pien nosto ois poikaa.
-
Noihin "ison tehon" vakio uudempiin 750cc välityksiin en oo perehtynyt mut oon kanssasi samaa mieltä et vanhempi moottori tarvii vääntöö ja välitystä harvemmaks et nykyisessä nopeammassa liikenteessä olis mukava pysyä mukana.
-
sataseen "köykäsillä" kiekoilla,se riittäs...ei näillä pienemmillä Bernerin teillä enempää voi ajjaakkaan,tuo hunttikin on jo kova,mutta ei pyöri muitten jaloissa jos tarve.
-
miliisiperä vaunun kans menee asvaltilla ko väärä raha....mulla oli fiiattineeprissä mafiaperä ja pitkä nelonen...meni köykäsesti rapiaa sataa tasamallaa ja myörätuuleen mutta ei kauan kestäny..milliisi ja tavisnelonen kesti jo paremmin...
-
Kuuspätkä uralissa miliisiperä ja yksin ajelen , ainakun ylämäki niin joutuu vaihtamaan pienemmälle
Vaihdan kyllä takas normirattaat pääse mäet vaihtamatta ylös vaikka kaks päällä ja tavaraa kolmannen verran . Eikä nopeutta kun 75 niin koneet kestää tällä nopeudella menty oli sitten miliisi tai , normi . Kaverilla oli pitkänelonen ja miliisi perä ja ajeli yksin , kerran Riihivuoreen ajellessa jäi kaikissa ylämäissä pirusti jälkeen ja jonkun matkan jälkeen oli taas imussa mutta kaikki ylämäet olis juoksemalla kaverin Uralin ohittanut.