R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
Yleinen alue => Moottoripyörien ja mopojen ylläpito ja rakentelu => Aiheen aloitti: karppa - 30 Lokakuu, 2018, 18:56:32
-
talvi-illoiksi toverille haettiin Joensuun takaa piikin Honda..kone pois, 10 kw sähkömoottori ja akut tilalle...minulle jää pakoputken suunnittelu ja toteutus... :-\
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Sillälailla! :) Tuon tankin pohjan kun leikkaa pois,saapi mahtavan lisätilan käyttöön.
-
Onkos jo tarkempaa tarinaa mitä tarkalleen on tulossa sisuksiin? Itseäni nimittäin kiinnostaa, kun noiden sähkökulkineiden kanssa turaan :)
-
joku 10kw kone sinne olis tarkotus istuttaa......kaverin projekti....
saadaan nuo rompepäivät alta pois niin alkaa tapahtuun...sitten lisää...
-
Siitä se alkaa sähkömopoihin taipuminen ;).Mulla on naapurina sähkömoottoripyörän kehittelijä tai taitaa sillä olla yhteinen firma osakkaan/osakkaiden kanssa,oli tässä hiljan oikein lehti juttu.Noilla pitäisi olla jo jotain näytettävääkin seuraavilla moottoripyörä messuilla,ainakin puheitten mukaan.
-
Siitä se alkaa sähkömopoihin taipuminen ;).Mulla on naapurina sähkömoottoripyörän kehittelijä tai taitaa sillä olla yhteinen firma osakkaan/osakkaiden kanssa,oli tässä hiljan oikein lehti juttu.Noilla pitäisi olla jo jotain näytettävääkin seuraavilla moottoripyörä messuilla,ainakin puheitten mukaan.
Anna kun arvaan että #RMK ;)
Itselläni on nelisen vuotta ollut diy-henkinen polkimilla varustettu sähkökulkine https://photos.app.goo.gl/sLSzJEWFMbrYDG7PA (https://photos.app.goo.gl/sLSzJEWFMbrYDG7PA) ja tuossa on kaveriporukkaa kertynyt noiden yli 5kW akseliteholtaan olevien kaksipyöräisten sähkökulkineiden ympärille.
Itseltä löytyy tuo vaunullinen uudempi ic ja siihen olisi varastossa uudempi polttis tekniikka, mutta näyttää siltä että ajan puutteen takia joutuu alkaa katselemaan jo uusia tuulia; jos modernisoisi senkin jo sähköaikakauteen.
Etenkin kun nyt alku talvesta on tullut markkinoille viimein LTO-tekniikalla olevia akkukennoja https://www.ev-power.eu/LTO-technology/Lithium-Titanate-Oxid-Battery-Cell-LTO-2-4V-40AH-Cyllindrical.html?cur=1 (https://www.ev-power.eu/LTO-technology/Lithium-Titanate-Oxid-Battery-Cell-LTO-2-4V-40AH-Cyllindrical.html?cur=1) Jotka ei kyykkää pakkasesta ja kestää käyttää puoli vuosisataa, ennenkuin kapasiteetti alkaa tippumaan.
-
Aivan oikein malandia,RMK sehän se on.