R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-

Yleinen alue => Kerhojuttuja => Aiheen aloitti: orhi - 28 Kesäkuu, 2026, 20:21:57

Otsikko: Ravintola suninsalmen motoristi ilta.
Kirjoitti: orhi - 28 Kesäkuu, 2026, 20:21:57
Tarjoan tällä viikolla kerhon puolesta tuon pitsan ja Teemu lahjoitti rahat seuraavaan. Se voisi mennä vaikka wanhimmalla pyörällä tulleelle 😃👍
Otsikko: Vs: Ravintola suninsalmen motoristi ilta.
Kirjoitti: karppa - 28 Kesäkuu, 2026, 20:25:52
asiaa....