R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
Yleinen alue => Yhteisajelut ja tapahtumat => Aiheen aloitti: orhi - 17 Kesäkuu, 2026, 23:40:34
-
Oon täs aatellu, jotta ku nämä motoristi illat on täällä päin harvinaista herkkua ja kotopuoles lehtimäellä ravintola suninsalames on sellaanen hyvä järjestää , niin polokaastahan "Rumba" käyntihin. Ravintolan pitäjä innostu asiasta ja suunnittelee erillistä "motoristi alennusta" /annosta(siitä tarkemmin juhannuksen jälkeen ). Motoristi ilta on torstai ja tosiaan joka viikko. Mitäpä ootta konkarit mieltä?. Ravintola Suninsalmi. Voisimme kokeella juhannuksen jälkeen torstaina kuinka homma ottaa NS. "Tuulta alleen". 25.6 klo 19.00 - 22.00. https://www.facebook.com/share/17riEYcz6r/. https://www.ravintolasuninsalmi.com/?fbclid=IwVERDUASf5gpleHRuA2FlbQIxMABzcnRjBmFwcF9pZAwzNTA2ODU1MzE3MjgAAR4dzuRb4HqqHgTU_W4Nqzwc_Ik6rlVFpcvg6l1ZV6IQAtk4EOUHlj_wB5M-xQ_aem_CGB88ABCFIG1k_PpxW0m1A. (https://russianironfinland.kuvat.fi/kuvat/Kerholaisten%20omat%20tallit/Orhi/IMG-20260619-WA0005.jpg/_smaller.jpg) (https://russianironfinland.kuvat.fi/kuvat/Kerholaisten%20omat%20tallit/Orhi/IMG-20260619-WA0005.jpg)
-
Löytyy myös ravintolan omilta sivuilta , kahvi ja pulla motoristeille 4€. Paikalle saapuu moottoripyörällä myös itsekkin ajelevat lehti reportteri. 👍😃