R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
Yleinen alue => Yhteisajelut ja tapahtumat => Aiheen aloitti: karppa - 16 Kesäkuu, 2026, 13:24:09
-
lauantaina 20.6 Keljon Motonet klo 18 > Keuruu Megamarket 18.45 > Ähtäri > Lehtimäki Kaukolan Markon "taidehalli"..
kotiinpaluu omia reittejä ja aikoja...
-
n. klo 21 ollaan Markolla...par autokuormaa tulee vanhoja ukkoja ko ei enää moottoripyöräily maita noin pitkää matkaa...
-
No minä tuun mopolla 😃👍
-
Oli kiva kun pirätitte täs meilläkin👍😃
-
kuvia... (https://russianironfinland.kuvat.fi/kuvat/Reissukuvia+matkan+varrelta/Y%C3%B6t%C3%B6n+Y%C3%B6,+jyv%C3%A4skyl%C3%A4+2026/)
kiitos Harri ko saatiin poiketa yllätysvierailulle....
-
Oli mukava ku kävitte😃👍