R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-

Yleinen alue => Parran pärinää kaikesta yleisesti => Aiheen aloitti: Markku - 08 Kesäkuu, 2026, 22:10:25

Otsikko: Museoajoneuvo vakuutus
Kirjoitti: Markku - 08 Kesäkuu, 2026, 22:10:25
Tulipa minulle ainakin uutta tietoa museoajoneuvo vakuutuksesta.Kyselin tänään eri vakuutustoimstoista museo mopon pelkkää liikennevakuutusta, lähinnä hinnan suhteen.Ifi 60€,Lähitapiola 50€ ja Op-Pohjola 38€,sitten se yllätys.Lähitapiolassa 120 vuorokautta ajoaikaa,Ifissä jäi auki tuo vuoden ajoaika mutta Op Pohjolalassa ei mitään aika rajoitusta,saa päästellä vaikka koko vuoden.Vakuutusvirkailjia sanoi että he ovat luopunut aikarajoituksista museo ajoneuvoissa.
Otsikko: Vs: Museoajoneuvo vakuutus
Kirjoitti: Kimmo - 10 Kesäkuu, 2026, 10:37:16
Kai ne alkaa hoksaamaan et kun aikaa eivät voi valvoa niin sit ajakoot koko vuoden 😄