R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
Yleinen alue => Parran pärinää kaikesta yleisesti => Aiheen aloitti: Markku - 08 Kesäkuu, 2026, 22:10:25
-
Tulipa minulle ainakin uutta tietoa museoajoneuvo vakuutuksesta.Kyselin tänään eri vakuutustoimstoista museo mopon pelkkää liikennevakuutusta, lähinnä hinnan suhteen.Ifi 60€,Lähitapiola 50€ ja Op-Pohjola 38€,sitten se yllätys.Lähitapiolassa 120 vuorokautta ajoaikaa,Ifissä jäi auki tuo vuoden ajoaika mutta Op Pohjolalassa ei mitään aika rajoitusta,saa päästellä vaikka koko vuoden.Vakuutusvirkailjia sanoi että he ovat luopunut aikarajoituksista museo ajoneuvoissa.
-
Kai ne alkaa hoksaamaan et kun aikaa eivät voi valvoa niin sit ajakoot koko vuoden 😄