R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
Yleinen alue => Moottoripyörien ja mopojen ylläpito ja rakentelu => Aiheen aloitti: Teemu - 14 Huhtikuu, 2018, 12:57:17
-
Tuossa ihmetellyt Uralin omituista käytöstä ajaessa.
Tupakkia poltellessa sen taisin keksiä, tuo keula kun on Dneprin linkku keula ja siitä on lähetty tekemään Uralin keulan näköistä niin lopputulos on negatiivinen etujättö...
Tekijä ei ole tainnut ajatella tätä puolta asiasta... se pieni keulan lasku aiheuttaa mielenkiintoisen asian :o
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
ei ollu oman pärrän keulasta sukkelampaa kuvaa...mutta eroa on..
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
kyllä tuo negatiiviseltä äkkiseltään näyttää..täytyypäs tarkista tuo oma kulkine ko pääsee tallille..
tuolla (http://www.bajahill.net/1999/08/miksi-ja-miten-moottoripyora-kaantyy.html) tietoo geometriasta..
-
Hieman lisää jousivoimaa taitaa ratkaista mun keulan ongelman.
-
se korjaa tilannetta huomattavasti...mullon 425 reikäväli jousissa..
-
uusissa Uraleissa näyttäs jättö olevan kohillaan...se tosin muuttuu kun lyödään painoa pyörään ja lihava anoppi...
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Eikös tällä ajettu aikamoinen kolari , toisen perään onko siinä keula saanu siipeensä ja vähän muuallakin voitu kolhia...
[ylläpito on poistanut liitteen]
-
Tuossa rupesin taas miettimään, että josko laittais pitemmät iskarit muuttuisko kulma parempaan suuntaan.
Nii ja nousisko keula liikaa?
-
kyllä tuossa ämmässä jättöä on..ihan hyvä se oli ajaakin mitä nyt syvissä tien kulumaurissa hakee ko raideväli on eri ko autoilla....
[ylläpito on poistanut liitteen]