R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
Yleinen alue => Moottoripyörien ja mopojen ylläpito ja rakentelu => Aiheen aloitti: orhi - 09 Syyskuu, 2025, 21:13:38
-
Joo elikkäs otin seuraavan askeleen en tiedä menikö sitte hyvää vai huonohon suuntahan. Joo tuli hommattua tämmönen kasarilla porvoos Hasse rönbergin toimesta rakennettu royal-enfield g350 vm1952. Pyörä on tullu Olympia vuoden keväällä maaliskuus Oy Otto brantille . Palijohan tästä puuttuu alakuperääs osia mm.pirempi takaloksu,takaseisontatuki etc.. mutta on jotenki malliltaan silmälle sopiva kampes.
-
(https://russianironfinland.kuvat.fi/kuvat/Orhi/IMG20250820104230.jpg/_smaller.jpg) (https://russianironfinland.kuvat.fi/kuvat/Orhi/IMG20250820104230.jpg)
-
(https://russianironfinland.kuvat.fi/kuvat/Orhi/IMG20250820104254.jpg/_smaller.jpg) (https://russianironfinland.kuvat.fi/kuvat/Orhi/IMG20250820104254.jpg)
-
(https://russianironfinland.kuvat.fi/kuvat/Orhi/IMG20250819183117.jpg/_smaller.jpg) (https://russianironfinland.kuvat.fi/kuvat/Orhi/IMG20250819183117.jpg)
-
Täytyy sanoa, että brittipyörän paukutes saa itäpyöräälijänki suun "messingille". 😃
-
Hieno laite. Takavuosina kasasin yhden tuollaisen romukasasta
ja kaverin varamoottorista.
-eeko
-
Nettimotos on sopuhintaanen projekti myynnis👍😃
-
https://www.nettimoto.com/royal-enfield/bullet/3288111 (https://www.nettimoto.com/royal-enfield/bullet/3288111)
Varmaan tämä. Halpa kyllä on.
-eeko
-
Tuo kannattaas ostaa jo vaikka varaosiksi.
-
Tuossahan on aikanaan JAPin moottoreista kopioitu nokkasysteemi
eli molemmille venttiileille on oma nokka. Tutkin niitä joskus ja jos imunokan
kääntää yhden hampaanvälin aikaiselle, niin se vastaa aika monen kilpapyörien
ajoitusta. Sytyksen säätö menee sitten myös uusiksi. Kannattaa kokeilla, mutta
omalla vastuulla tietenkin. Alkaa pyörä liikkumaan ihan eri tavalla.
-eeko