R.I.F -Ruostetta Rajan Takaa-
Yleinen alue => Parran pärinää kaikesta yleisesti => Aiheen aloitti: Markku - 03 Helmikuu, 2023, 05:33:52
-
rikasmies jos oisin, tiitultaatul mies........niin tuollaisen ostaisin,on se hieno.......hieno on kyllä hintakin............
On vaan meikäläisellä kun entisellä pojalla, kun läysi hevosenkengän niin tuumasi että nyt ei puutu kun 3 kenkää ja hevonen........
-
Juu on ne hienoja ja kalliita ku mitkä.
Jenkkilän touhuja kun seuraa niin huomaa ettei kauheasti mikään muu ole muuttunut kun hinta.
Samat paikat tuntuu narahtavan kun ennenkin.
Tiedä sitten onko vaan käyttäjissä vika vai ei, tämäkään ei olisi mahdoton idea.
-
Tässä olisi yhdellä lajitoverilla myytävänä 650 Ural (todella vähän ajettu) johon heti alkumetreillä vaihdettiin nykyaikainen 750 Urali kone+650 pakkilaatikko starttimoottorilla. Tosi siisti sivuvaunumopo , jäänyt seisomaan kun kaveri siirtyi KTM talliin. Jos kiinnostaa voin laittaa yv:llä kuvia ja linkin myyjälle..ja on mielestäni tosi halpa..
-
Laitoin VWK Sinulle yv:tä.
-
Tässä olisi yhdellä lajitoverilla myytävänä 650 Ural (todella vähän ajettu) johon heti alkumetreillä vaihdettiin nykyaikainen 750 Urali kone+650 pakkilaatikko starttimoottorilla. Tosi siisti sivuvaunumopo , jäänyt seisomaan kun kaveri siirtyi KTM talliin. Jos kiinnostaa voin laittaa yv:llä kuvia ja linkin myyjälle..ja on mielestäni tosi halpa..
Jos joku haluaa siistä valmiiksi laitettua Uralia,runsain varaosin,(uutta ja vanhaa) niin kannattaa pyytää yhteystietoja asiaan VWK:n kautten,ei ole ainakaan vielä yleisessä myynnissä.Tuo pyörä on sitä mitä VWK alustavasti asiasta kertoo.
Jos itse en omistaisi jo yhtäpyörää niin olisin ostanut tämän mutta tein nyt lopullisen päätökseni ja lopetan haaveilun ja höpöttämisen toisesta pyörästä.Ajelen nykyisellä pyörälläni ne ajot mitä ajan.Asia olisi muuttunut kohdaltani jos olisi saanut myytyä nykyisen pyörän kohtuuhintaan mutta kun nyt vaan on asia niin, että on ostajan markkinat ja suurinpiirtein kaikki pitäisi antaa lähes ilmaiseksi,parempi jos myyjä antaisi vähän vielä rahaa mukaan.........Itse en lähde tälläiseen kaupan tekoon,ennen laitan oman pyöräni kun en tarvitse niin vaikka romuksi ja paaliin.........
-
Tarkennan vielä tuota yllämainittua asiaa siltä osin,että Matilla ei ole asian kanssa mitään muuta tekemistä kuin että häneltä saa vaan yhteystiedot,sen jälkeen asia siirtyy täysin myyjän ja ostajaehdokkaan kahden väliseksi asiaksi.
Asiasta en tiedä miksi näin,hinta ym. tietoineen,koska saishan myyjä halutessaan laittaa pyörän myyntiin minne haluaa,paitsi ei tännä kun ei ole kerhon jäsen.Myyjä kyllä laittaa auliisti kuvat ja tarkat tiedot pyörästä saatuaan mahdollisen ostajaehdokkaan yhteystiedot(ainakin minulle laittoi).
-
on se komia tuo 1200 kuution v2 iisee....
-
on se komia tuo 1200 kuution v2 iisee....
onpa jännän näköinen peli,tiedätkö vuosimallia,varmaan aika kauaksi menee..
-
mutta komia se on tämäkin myös kesäisen maiseman puolesta,ei puutu mitään..........pyörän omistaja käymässä tyttärissä... ;D ;D.
-
ei ollu ko Late reissussa rengastiellä, lainasin pyörän, en lainaa ihan kaikille....
tuosta yllä olevasta issikasta googlen kääntäjällä...
1928 IZH-1 1200cc V2 (entinen Neuvostoliitto)
Tämä oli ensimmäinen entisessä Neuvostoliitossa valmistettu moottoripyörä. IZH-1:n ensimmäisen prototyypin vuonna 1928 suunnitteli insinööri Pjotr Vladimirovitš Mozharov, josta käytännössä tuli brändin ”isä” ja perustaja.
Tämän moottoripyörän muotoilua tarkastellessa IZH-1 ei todellakaan ollut yhtään sen pahempi kuin amerikkalaisen Harley-Davidsonin luomukset, vaikkakin jotkut yksityiskohdat vaikuttivat olevan hyvin hämmentäviä. IZH-1-haarukan monimutkainen ja tarpeeton muotoilu voisi olla paljon yksinkertaisempi, mutta pyörä oli silti erittäin helppo ajaa ja pystyi kiihdyttämään kohtuullisiin nopeuksiin. Mutta tämän etujousituksen suunnittelun ansiosta voimakkaita tärinät alkoivat yli 60 km/h nopeuksilla, mikä heikensi moottoripyörän turvallisuutta ja hallintaa rajusti.
IZH-1 moottoripyörän ytimessä on poikittainen kaksi sylinterinen nelitahtiinen V-muotoinen moottori 1200cc ja 24hv teholla. Vääntömomentti välittyi takapyörään kolmivaihteisen vaihteiston kautta. Rakenne on aikansa yleisesti ottaen erittäin luotettavaa, mutta samalla raskasta: moottoripyörän kokonaispainohan ylitti 300 kg.
Mielenkiintoista on, että perinteinen italialainen tuotemerkki Moto Guzzi käytti ja käyttää edelleen samanlaista dramaattista mallia - ilmeisesti kaikkea paljon modernimpaa ja täydellisempää On kuitenkin tärkeää huomata, että tässä IZH-1-pyörässä oli uskomaton potentiaali, mutta lopulta ne kehittyivät eri suuntaan tuotantolinjallaan.
-
uusin issikan protyyppi....150 hevosvoiman bokserimoottori mahdollistaa pyörän saavuttamisen 100 km/h vain 3,5 sekunnissa. Tekijöiden mukaan suurin nopeus on 250 km/h.
-
oi niitä aikoja ko autot oli vielä autoja....
-
BMW, kaikkien boxereitten esi-isä....on se karu ja komia peli, ei mitään tarpeetonta krääsää....
-
ja tämä on Mossen synnyttänyt..Opel....